Tema: Re: Pentax ag-360fgz blicas paluzo
Autorius: Sniegas
Data: 2015-06-07 20:31:41
Šūdą ten, palūžo kadaise man Sharp VCR vienas dantratukas, susisiekiau su
Sharp atstovais Lietuvoje, tie susisiekė su Sharp Europa, o VCR buvo UK
pagamintas, ir šūdą, negavau aš to dantratuko, teko į Maskvą važiuoti ir
namudiniam meistrui 15 USD sumokėti, tai jis išėmė dantratuką iš sugedusio
analogiško VCR. Va ir atstovai. Čia buvo 1993 metų pavasaris, gal 2015
pavasarį kas pasikeitė, nežinau.