Tema: Re: Kuris fotoaparatas geriau filmuoja?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-05-07 18:01:01
Šiaip viskas OK, bet rankoje geriau guli Sony HDR-CX405. Tiesiog Sony
patogesnė laikyti, truputį ilgesnė. Mano ranka didelė ir Panasonic man per
trumpa. O šiaip labai smagi kamerėlė, su Androidu gerai draugauja, funkcijų
yra daugiau, nei aš tikėjausi. Negaliu pilnos vaizdo kokybės išbandyti, nes
mano senukas netbook'as neveža Full HD failų. Grįžęs namo žiūrėsiu, kaip ant
Full HD televizoriaus atrodys 1080p50 failai.