Tema: Re: Lightroom 6
Autorius: Trolis
Data: 2015-04-23 16:12:57
2015-04-23 13:54, budulis vulgaris rašė:
> Verta upgrade iš Lightroom 5 daryti?

Tai manau priklauso ar reikia tau featurų.
Man verta.

*** HDR RAW: sugeneruoja iš kelių naują DNG RAW failą

Turiu nikoną , todėl man landscape reikia jungti dėl didesnio dinaminio
range:|
*** Panorama RAW: iš kelių raw failų sugeneruoja vieną DNG RAW failą -
šitas nerealus daiktas..
Labai smagu, nes taip užsiknisimas su tais 3rd toolsais, o jeigu čia
viskas vietoje- jėga
*** Face detection - randa ir atpažįsta veidus, (tiksliau - konkrečius
žmones) nuotraukose - galų gale..
Žiauriai failinu su katolagizavimu, tai man šitas sueis.
*** Radial ir Gradaciniai filtrai nuo šiol "koreguojami", t.y.
pritaikius galima "ištrinti" dalis, kur jo nereikia (pvz kalno viršūnė
dangaus fone).
Manau, kad labai svarbūs apdorojantiems- ypač landscaperiams.
*** Develop modulyje nuo šiol naudojamas ir GPU. Taigi yra naudos iš
galingesnės vaizdo plokštės
Kompas galingas, bet kartais stabdydavo. Nperapuls ir šis featuras.

DAR NEIŠBANDŽIAU, bet featurus jamam ;)