Tema: Re: Canon 5Ds / 5Ds R
Autorius: Piktuolis
Data: 2015-02-07 17:15:54
On 2015-02-07 14:54, MumZer wrote:
> m?
> pentaxas bent vieną TS-E turi?

Samyanginis yra, Schneider yra

> Sigma savo 85/1.4 Pentaxui gamina? :)

Tokią?
http://www.bhphotovideo.com/c/product/727171-USA/Sigma_320109_85mm_f_1_4_EX_DG.html

Sigma man regis viską ką daro, daro ir Pentaxui.

O dar yra Pentax limited.

> Patrolinau. Gyvenime pentaxo neimčiau :))

Nu matai. O aš Canono nemėgstu dar nuo tų laikų, kai Nikoną turėjau ;)
Tiesą sakant net nebandau sekti kasmetinių Canon/Nikon faceliftų, bet
kiek supratau šitas 5Ds nebus kažkas "tokio", ko vertėtų nekantriai laukti.
O vat Pentax FF (kurio aš tiesa irgi neketinu pirkti) yra didis įvykis
nuo pat juostos laikų.

> Nebent statiškiems menams 645.. :D

Statiškiems menams yra MF juosta - pigiau ir mianiškiau.