Tema: Re: Whoah - Yongnui optika
Autorius: Vilkas Pilkas
Data: 2015-02-06 16:26:37
Siandien gavau... ebay zinute is pardavejo, kad tipo juju muitine nepraleido
sito objektyvo ir ji sugrazino atgal pardavejui, refundins dabar pinigus.
Pasidairiau - tie, kurie pardavineja pigiai - visi Preorder, panasu
nebespeja gaminti gamykla. Na o mano pardavejas, turbut, nusprende parduot
uz brangiau ir man nieko nebuvo net issiuntes.
Prie viso to, siandien suradau dar viena testa -
http://www.vaku.hu/2014/12/teszt-yongnuo-ef-50mm-f18-objektiv.html
Jame nuo Canon brolio gauna i kaulus stiprokai...

"Zyza"  wrote in message news:m810fq$k01$1@trimpas.omnitel.net...

:) Prašom pasidalinti įspūdžiais, kai gausi.... ;)