Tema: Re: OneDrive?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-01-01 21:57:59
Tai kad nieko bendro neturi tire skaiciai su realybe. Sicnhronizacija
priklauso tik nuo slangos ir hardwaro. Bent jau skirtumo nuo kokio Amazon ar
Dropbox nelabai pastebejau.

"Caponi"  wrote in message news:m8470a$e3v$1@trimpas.omnitel.net...

Jei as gerai susigaudziau kur kas ka teige, tai panasu, kad ponas nesigaudot
matavimo vienetuose, nes jusiskiam screenshote matosi 107kBps, o ne 107kbps.
Tiesa, esmes tai nekeicia, mano supratimu i 1Mbps yra labai mazai ir ne
desimtis ar simtus GB laikyt tokiam gaidy...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/