Tema: Re: Rekomenduokit servisą canon eos400d Vilniuje.
Autorius: MRT
Data: 2014-10-15 11:43:22

> tai buvau išėmęs baterijas abi, kontaktus pavaliau, kortelė/objektyvas
> tik vienas tai nėra su kuo kaitalioti.

Error 99 buvo apzaidziamas, pries spaudziant mygtuka Atidaryt/Uzdaryt korteles dangteli..
Jei pabuna ramybes busenoj (kol deriniesi settings ar pan.) - spaudi fotkint, gauni ne foto, o Error 99.
Siaip 400D is esmes vietoj remonto gal net tikslingesnis butu upgrade.
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_Canon_EOS_digital_cameras

Gerokai butu "pazangesnis" .. patogumo pramsme, visai uzskaitomi
raiskesnis ekranas ir Live view, gal ir CD->SD kortele is esmes patogesnis reikalas.
Plius kiti reikaliukai: ISO statosi aukstesni, MPx daugiau, pafilmuot moka, Digic II -> IV.

Remontas gal ir pigiau, bet 450-remontas=nebrangus_upgrade.