Tema: Re: Vaizdo išgryninimas iš video
Autorius: cD-r0m
Data: 2014-10-05 21:01:45
Infraredas irgi ne stebuklas.. Ant kinietiškų lempų jis tinkamas tik
akims blizgint ir numeriams paverst baltais kvadratais.
Patirties tame neturiu, mano sfera yra video produkcija, bet spėju, kad
apšvietus infraredu iš kelių taškų (ne tik nuo kameros) gautus žymiai
detalesnis vaizdelis. Jeigu pinigų yra, pasidomėk mobotix'ais.

Dar manu, kad kamerų reik kelių - bendram vaizdui, ir tokia, kad būtų
gerai pritraukta (toms vietoms kur tikėtina, kad žmonių veidai praeis,
numeriai matysis).