Tema: Re: Panasonic pristatė UHD/4K HC-X1000 video kamerą
Autorius: Icetom
Data: 2014-11-12 10:50:28
> hm, kątik pažiūrjau ixbt vaizdelį - na ja, tipinis rollin':
> http://www.ixbt.com/divideo/panasonic-hc-x1000/rolling/rolling.mp4

Deja, negaliu šito failo normaliai pažiūrėti, CPU per silpnas mano senuke
kompe :(. Bet užmečiau, ką radau youtube (vimeo dar nelabai kas yra), tai
nepastebiu "želė" efekto:
http://www.youtube.com/watch?v=0DlPuvXEfZI

> o su šitom - raiška yra, bet judesys chrenovas... ui vei...

Bet kiek realiai bus taip filmuojama (kaip tame ixbt video) tikslinio
vartotojo į kurį orientuojama tokia kamera? Kad judesys bus prastas prie 50p
aš nelabai linkęs sutikti. O šiaip tai kaip visada bele tik noro būtų
išnaudoti tokio tipo kamerą:
http://www.youtube.com/watch?v=uAKEYXIYQgA