Tema: Re: Ats.: juostelių perfotografavimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2014-09-22 19:55:37
7,2s vidurkis jeigu tiksliai.. Kaire ranka maigiau pultelį, dešine
kaišuojau.  Viskas ant manualo, tik pastačiau ant aperture-priority, kad
šviesumą pats susigaudytu pagal plačiausią eksponometro settingą.
Minihdmi-dvi laidas i monitorių man histogramas rodė. Tos kur blogai - į
atskirą krūvą perfotografuot (viso apie apie 30 buvo tokių, kur žmonės
prieš langus ar lauke su blicu naktį darytos). Anas sukišau į plusteką
7200i. Dar gali priskaičiuot pasirengimą - visas skaidres dėžėj perdėt
emulsija į vieną pusę ir horizontaliai, sutvarkyt tas kur iš rėmelio
iškrist bandė.