Tema: Re: Kokie dabar monitoriai madoj?
Autorius: Ghetto
Data: 2014-09-12 12:20:48
As pries kelias savaites pasiemiau U2414H, kadangi pries tai naudojausi tik kreivai rodanciais laptopais bei 17 coliu dell senuko kuris beja gana neblogai susikalibravo( bet jau nuduses) tai sitas man visiskas kosmosas pasirode... ta prasme esu visiskai juo patenkintas, o ir kaina jo nera jau tokia didele.

Ziurejau 27, bet mano biudzete nieko normalaus nebuvo...