Tema: Re: Žaibų fotografavimas
Autorius: Zyza
Data: 2014-08-25 20:26:28
Dėkui. Apie postprocesinimo straipsnį dar pamąstysiu. Kad patogiausias
būdas yra kompas - visiškai sutinku, bet dažniausiai bent man būna taip,
kad "oba žaibai" ir vos spėju trikojį pasistatyt padoriai (iškart
fotkinu, kad ko nepraleist). Na nebent žinoti, kad tiksliai ateis žaibų
audra ir tam iš karto pasiruošti... Ai, ir kompas turi būt laptopas :)