Tema: Re: Ko vertas profesionalus DSLR ?
Autorius: Pagonis
Data: 2014-06-12 23:10:57
Buvau atsisiuntes 5D pasibandymui, sakau, gal FF- stebuklas. Siaip,
piesinukas su kokiu 50mm f1.8 gal ir nieko, bet dinaminis diapazonas nuo
dabartiniu entry level dslr taip stipriai atsilieka, kad meciau I skelbimus
nelaukes.

"Ghetto"  parašė naujienų news:ln6i43$3pn$1@trimpas.omnitel.net...

nezinau, as ne toj religijoj :D

---