Tema: Re: M42 objektyvai
Autorius: Piktuolis
Data: 2014-05-22 20:03:02
On 2014-05-22 19:46, MRT wrote:
> Gal ir ne per pigiai.. nezinau kiek jie verti.. bet buciau permokejes kiek?
> po 70 max? cia su salyga, kad jie nera "turi primoket, kad kas paimtu :D"..
> norejau kokio tais ~200mm ~F4.. ne super kokybes, o papigiai.
> Siaip ju yra, bet pardavejai Kaune, o cia Vln.. kaina panasi ar kiek pigesne..

Čia jei antras buvo Enna 240/4.5, tai abu buvo tikrai geri, tiesiog
nemylimi ir negerbiami internetuose, todėl ir pigūs. Aš juos ir paėmiau
ebėjuj, nes negalėjau žiūrėt kaip kažkas už minimalią kainą nuperka.
Gaila aišku, kad labai jau į ilgį žiūri - kookių 135mm rasčiau kažką
pigaus pasiūlyt, o šiaip stengiuos tokių neįsigyti.