Tema: Re: teleobjektyvo
Autorius: TomS
Data: 2014-05-17 21:59:05
tai gali po to iskropint ir panaikint ta iliuzija :D

"Sniegas"  parašė naujienų news:ll7m63$e7d$1@trimpas.omnitel.net...

Tai aš apie sensoriaus dydį ir rašau. Vienam gale siaurinant siaurėja ir
kitas galas, todėl ant FF kadre su 100 mm fokusu vaizdo matysi daugiau, nei
APS-C kadre su tuo pačiu 100 mm, ir gausis iliuzija, kad židinio nuotolis
ilgesnis, nors objektyvas lieka tas pats.

"TomS"  wrote in message news:ll5g64$jcv$1@trimpas.omnitel.net...

dar reik sensoriaus dydzio nepamirst :)

"Sniegas"  parašė naujienų news:ll4mt6$v4u$1@trimpas.omnitel.net...

Taigi tie milimetrai veikia žirklių principu. Ant FF tos žirklės labiau
praplėstos, todėl į kadrą patenka daugiau vaizdo, o ant APS-C žirklės
susiglaudusios ir mažiau vaizdo patenka į kadrą, todėl susidaro įspūdis, kad
mm daugiau. Tiesiog iliuzija.

"ZzZz"  wrote in message news:ll3fe9$a23$1@trimpas.omnitel.net...

tada muiline laimi

"Jonas Vingis"  wrote in message news:lignt6$ngk$1@trimpas.omnitel.net...

2014-04-14 16:22, Vilkas Pilkas rašė:
> Jonai, susirask news-u archyve, jau buvo isduskutuotas tas klausimas.
> Jei trumpai - 300 mm yra 300 mm, jie niekada netampa 500mm ;)

Aš tą puikiai zinau.

> Lygint cropintos matricos FOV su FF matricos FOV - galima, bet prie ko cia
> objektyvas?

prie to, kad tam pačiam FOV gauti ant APS-C reikia gerokai mažiau mm nei
ant FF.