Tema: Re: Makro objektyvas
Autorius: xlior
Data: 2014-05-08 16:51:53
On 2014-05-08 11:34, Terpentinas wrote:
> Kadangi niekur neradau išsinuomoti macro objektyvo tai nutariau įsigyti.
> Sakykite su Canon f2,8 100mm viskas tvarkoje? Paskirtis bus filmuoti
> įvairius įbrėžimus ir jų taisymo rezultatus ant automobilio dangos, bei
> tekstūrą ir valymo rezultatus.

Aš tai sakyčiau turėsi bėdų:D Filmuoti su macro objektyvu... uhhh.

Mano galva galimos bėdos:

1) Tarp objektyvo ir paviršiaus netilps ranka su kempinėlę (nu tipo
veiksmas kaip taisomas tas įbrėžimas).
2) Ryškumo zona bus tokia maža, kad teks uždarinėt diafragmą iki f11-16.
3) Kadangi filmuosi, tai blykstės negali naudot. Reiks žiauriai gero
apšvietimo.
4) Žiauriai geras apšvietimas duos atspindžių nuo paviršiaus, taigi
spėju teks pirkt ir CPL (poliarizacinis) filtrą.
5) CPL'ą naudojant teks dar geresnio apšvietimo :)
6) VR'as velnias žino ar reikalingas, vistiek iš rankos nepavyks filmuot...

Gal aš baisiai klystų ir viskas bus ok. Patirties filmuojant neturiu,
tai baisiai nepykit ir nemuškit. Dar šiandien efoto užmačiau:
http://www.efoto.lt/skelbimas/canon_ef_50mm_1_8_naudotas