Tema: Re: pigios baterijos is kinijos?
Autorius: xlior
Data: 2014-04-19 13:09:42
On 2014-04-19 11:48, siGis wrote:
> Sveiki
>
> Pasidalinkite patirtimi apie pigias baterijas is kinijos. Mane domintu
> fotoaparatui samsung nx2000, BP1130.
> http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=battery+samsung+nx2000&catId=&initiative_id=SB_20140419001345
>

> Lietuvoje tokia, gal originali, nors kas ten zino kainuoja 184Lt
> http://www.fotofabrikas.lt/z2_search.php?searchForm%5Bkeyword%5D=BP1130&sz=1
>

> Ar tos kitaiskos bent veikia? Ar verta pirkti kad ir prastesne?
>
> Nesu labai patenkintas komplekte buvusia originalia (o gal ir ne) nes
> [...]

Sėkmės reikalas. Keli pvz iš mano gyvenimo:

Su Nikon D40X: Originali batarkė apie 600 kadrų, kinietis Nr1 350 kadrų,
kinietis Nr2 700 kadrų.

Su Canon 40D: Originali apie 600, kinietis apie 800.

Canon IXUS muilinė: kinietis Nr1 apie 50 kadrų (manau tiesiog brokas),
kinietis Nr2 apie 300 kadrų.

Bendrai paėmus surizikuot verta. Kaip patirtis rodo gali laikyt ir
geriau už originalą. O jei ne vistiek pagal kainos ir galingumo santykį
lenks originalą.