Tema: Re: "muilines pirkimas"
Autorius: svk
Data: 2014-03-28 11:52:54
dslr kuprinėje yra daug geresnis variantas, nei ant kaklo. Jei netiki,
pasikabink 0,7 kg ant kaklo ir pavaikščiok pusdienį.
Kadangi kalba apie muilinę, tai muilinė kišenėje yra nepalyginamai geriau,
ne dslr bet kur.

"Masala"  parašė naujienų news:lh3574$lii$1@trimpas.omnitel.net...

Jei planuoju fotkint - nesiesi fotika su objektybu ant kaklo, kuprines
nereikia tokiu atveju :)