Tema: Re: Q iskilocia man tokia dilema... D700 vs D600 (D610)
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2014-02-28 15:45:38
2014-02-28 15:28, Ghetto rašė:
> Pribrendau prie FF ir va sustojau ties sitais aparatais, poreikiai minimalus, is fotografijos pinigu neketinu uzdirbinet (nezinia kaip ateity)
>
> Rankose geriau limpa 700, AF taip pat geresnis...
> 600 (610) daugiau pikseliu kurie nereikalingi, geresnis procesorius ( turbut tik geriau apdorojantis jpeg, mano nuomone), ne toks smagus rankose, maziau fps (jei skaiciuot 700 su gripu)
>
> pamastymai kuri ir kodel rinktis..
>

> Asmeniskai nematau labai didelio skirtumo tarp ju
>

> pagelbekit nikonu utretojai sioj situacijoj...

Esu naudojęs D700, dabar tenka panaudoti D600. Pakeitėme D700 į D600 dėl
pastarojo kompaktiškumo, nes D700 labai jau didelis buvo.

D700 valdymas patogesnis, ypatingai D600 trūksta navaroto kai padarius
kadrą ir paspaudus OK D700 išdidina 1:1 tą vietą, į kurią buvo
sufokusuota, o D600 ten jau reikia su + prisizoominti.

Bendrai paėmus tai ir vieno ir kito valdymas prastokas.

Fokusuoja tai ir D600 pakankamai greitai, aš sporto nefotkinu, tai man
gerai.

D600 pliusas, kad naudoja SD - nevirškinu aš CF, be to tos SD yra dvi.

D700 vaizdo ieškiklis geresnis tuo, kad jį galima uždaryti - naktį
fotkinant praverčia.