Tema: Re: Foto aparatas megejui
Autorius: aaa
Data: 2014-02-16 01:45:49
http://www.amazon.com/Sony-NEX-3NL-Compact-Interchangeable-Digital/dp/B00BF9MUBM/
kaina juokingai maža, kokybė kaip geriausių apsc kamerų

"Bastunas"  wrote in message news:lctskn$pju$1@trimpas.omnitel.net...

Iki siol naudoju Fujifilm FinePix S5600  foto aparata. Jis gana letokas ir
gal jau paseno, bet Kaledu senelis tai pastebejo ir dovanu atnese CANON
PowerShot SX500 IS . Pirmas ispudis pasirode nuostabi dovana:

itin lengvas nešioti 30 kartų artinantis fotoaparatas 16 megapikselių
aukštos kokybės 30 kadrų optiškai artinanti funkcija veikia itin mažame ir
paprastame naudoti korpuse, išmanusis vaizdo stabilizatorius išlaiko
nuotraukų ir vaizdo įrašų pastovumą nepriklausomai nuo artinimo atstumo.

    Padarius pirmas nuotraukas teko nusivilti ju kokybe. Esu fotografas
megejas, bet mano telefono 2 megapikseliu nuotraukos atrodo zymiai geriau.
Grazinau aparata pardavejui. Tas paaiskino, kad jis fotografuoja visa laika
tuo paciu islaikymu ir cia yra programines irangos gedimas. Paeme taisymui.
Po menesio is serviso aparatas grizo su prierasu, kad fotografuojant 4:3
formatu gaunasi prasta kokybe. Tada pas pardaveja isbandeme visokius
rezimus ir palyginome su telefonu. Jis tada sutiko su mano nuomone ir
grazino pinigus.
    Dabar dilema: ka uz 800 litu neimantraus ir kokybisko nusipirkti
nebunant  profu sioje srityje. Lauksiu pasiulymu is profesionalu ir kitu
patenkintu savo fotikais.