Tema: Re: Korteliu greiciai
Autorius: Nerijus
Data: 2009-04-09 14:21:55
> greicio man atrodo pas visas uztenka. bet patikimumas stipriai skiriasi.
> Kaskada prekevom pigienom - Apacer ar Adata nepamenu. Tai is 20 korteliu
> 2-3 grizdavo atgal. Nuosirdziai nepatariu taupyt ir rinktis sandisk. Kiek
> pardavem sandisku, tai CF negrizo nei viena. SD gal 1-2

  Apacer'į naudoju su netbook'u tai ir papuolė į testą. :)

  Man pačiam Albinar yra sugedus. Tai Vilbroj teko ilgokai pasispyriot, kad
nenoriu keisti, o noriu pinigų. Pakeitė į Lexar. :)

  O Sandisk Ultra II keistai Class4 atrodo, kai man testas SD slote
stabiliai ~15MB/s rašė nepriklausomai nuo bloko dydžio ar rašymo vietos
(pradžia, vidurys ar pabaiga kortelės).