Tema: Re: naujas, Pentax K20D D-FA 18-55mm
Autorius: Modestas
Data: 2009-01-25 13:04:26
"QQ" <qq.spam@gmail.com> wrote in message
news:glck2p$774$1@trimpas.omnitel.net...
> daiktą, ir kaina krenta 30%. Normaliuose užsienio B/S/T forumuose
> apskritai draudžia bet kokį viešą kainų aptarinėjimą.
Čia yra laisva ir demokratiška šalis, todėl niekas negali uždrausti autoriui
savo skelbimus iškraustyti į bet kurį "normalų užsienio B/S/T forumą", kur
niekas viešai neaptarinės komercinių skelbimo aspektų :)

> Autorius elgias labai normaliai. Jeigu jis siūlo pigiausiai pagal
> dabartines rinkos sąlygas, tai koks skirtumas, kad anksčiau buvo pigiau?
> Kodėl jam dar mažint kainą, jeigu jam neskubu parduoti?
Manau, kad kiti skaitytojai šaipėsi ne tiek dėl kainos, kiek dėl keisto
įkyrumo peršant prekę (švelniai pereinančio į paniką).
Žiūrint į K20D vis pritaikomus "prekybos skatinimus" man ima atrodyti, kad
Hoya bando prasivalyti sandėlius nuo balasto ir, neduokdie, po kokio trejeto
mėn gali būti pristatytas naujas modelis :)