Tema: Re: Del Canon kokybės kontrolės ?
Autorius: Robkinis
Data: 2009-01-23 15:11:23
O kas rašė, kad aš žadėjau pirkti vien tik stiklą ? :).
Iki dabar mano pirkiniai apsiribodavo internetu ar iš didmenos per
pažystamus, veiksmas būdavo toks:  užsisakau,  gaunu, tikrinu, visuomet buvo
tvarkoje, spjaunu tris kart per kairį petį.
Šį kartą teko imti salone ir stikla ir kunelį, todėl ir iškilo klausimas
neštis testą ar ne.
Pasitikrinau vietoj - tik pardavėja nustebus pasižiūrėjo nusišipsojo ir tiek
:)
Bet kokiu atvėju jei jau teks pirkt salone teks neštis viską.