Tema: Re: canon kainos
Autorius: Al.
Data: 2009-01-23 14:57:27
Ilga laika (~iki 2007/2008) buvo laikomasi principo eur=usd, t.y. kainos
skaiciai vienodi, skiriasi "tik" valiutos. Bet va, nelaimei, 2008m pirmoj
pusej usd stipriai nuvaziavo ir realios gaminiu kainos issiskyre - atsirado
ekonominis pagrindas vezti produkcija i euro zona is usa. Aisku euro zonos
atstovai neturejo kito pasirinkimo, kaip tik stipriai deretis su kanonu ir
pradeti taikyti tam tikra koeficienta, t.y. pvz 5d ~= 2600usd ~= 1900eur.
Bet per paskutinius kelis menesius vel stipriai pasikeitus eur/usd kursui
usd naudai, panasu, kad euro zonoj daug kas brangsta ir dar brangs. O tai,
kad kaina isreiksta usd nesikeicia, mano nuomone tik patvirtina tai, kad
daugelis pasauliniu gamintoju savo gaminiu savikaina skaiciuoja usd.

Drysiu pareiksti savo nekuklu spejima, kad tas pats 5d eurais greitu laiku
(metu begyje) kainuos tiek pat kiek ir doleriais. t.y ~2500.