Tema: Re: paieskomas veidrodis rimtam megejui
Autorius: Lion
Data: 2009-01-23 09:46:40
> su kuo butent?
> as rimtai klausiu.
> kas yra auksciau uz ji tam kainu lygyje?

Be abejo.
1. Pentax k200D  su 18-55 +50-200
2. Nikon 80D su 18-135

Pirmas yra tos pacios klases su neabejotinai geresniai rezultatais (IMHO is praktikos).
Antras yra neabejotinai aukstesnes klases aparatas ir su geresniais rezultatais
(irgi is praktikos) .
Pentax tai mano aparatura.  Dar turiu Sigma SD14.
O canon ir nikon  tenko bandyti  specialiai paemus is bendradarbiu.
Canon su kitiniu bandziau ir su 10-22.
Galejau lyginti su sigmos 10-20  su sigma SD14.  Canono abu objetyvai labai nepatiko.
Pentaxo ir sigmos geresni. Jei trumpai, tai pagrindines pretenzijos -   ryskumas ir CA.
Canon asku uz pentax greitesnis ir AF geresnis, bet sprendziame visgi
pagal rezultata. O rezultatas   man labai nepatiko. O AF man nelabai svarbus.
As kaip senas zenito vartotojas  rankini naudoju paprastai.
Tiesa nikon greiciu canon nei kiek nenusiledzia. AF labai tikslus.
Viskas tai labai asmenine nuomone. Kojomis nespardyti.