Tema: Re: paveikslu fotkijimas
Autorius: AlfIndraja
Data: 2009-01-21 15:23:12
Cha :) blizga, kad ir apsiniaukusia diena, ar lauke, ar su stoginiu
apsvietimu, aliejine tapyba tuo ir prikli, del fotografavimo, yra visokios
dervos, lakai tapybiniai paveikslo pavirsiuje, kurie vis tiek duota tuos
blizgesius, iskraipo spalvas. Na nebent bandyt zaist, ivairiu dienos metu :)
Bet man labai idomi patirtis tu, kurie yra bande fotkint tokius dalykus :)