Tema: Re: Dramblys atejo
Autorius: ROOTS
Data: 2009-01-21 01:34:35
vat kur IKI daro nuotraukas, vat ten patariu niekada nesidaryt :) Nebent pabandymui :)
Sakiau zmonai, nebandyk, paklause dalinai, dali foto i mano pasiulyta fotofabrika(atsiimt maximoj), kita dali i IKI. Nu ka, fotofabrikos foto viskas ok, IKI foto gavom skirtingo dydzio visu pirma, tada jos visos tamsesnes net nei originalai, kakzokios mutnos, spalvos bbz kokios, nu vienu zodziu tragedija :)