Tema: Re: 35mm negatyvų ir skaidrių sk
Autorius: ge2x | gembis.com
Data: 2009-01-20 16:22:33
cia su kokia peklos masina taip nesekmingai skanuojasi? :))
mano nikonas skaidres ima is pirmo karto - nebent juosta susiraicius ir fokuso per visa plota nesugaudo
is skaidriu skanuojant praktiskai korekcijos nereikalingos - nebent kokia labai prarugus, ar uztamsinta, ar dar kas nors...
o visi fine-tuningai paliekami photoshopui bet kokiu atveju
dabar skanuoju placius negatyvus (nu tik ne su nikonu, nes ten su negatyvais daznai nusisaut galima) po 5 lt su retusu ir korekcijomis @ 600% ir nesijauciu labai nuskriaustas.