Tema: Re: koks augalas Vln senamiesty? (JPG)
Autorius: ALORA
Data: 2012-11-11 20:02:19
pas man jis šešėlyje... Bet žiemos arba neištraukė, arba jis vienmetis. Šiemet sodinau iš naujo.

Vokietijoje nereikliausias ir žalialapis variantas yra gebenė - hedera helix, yra įvairiausių porūšių, formų ir
atspalvių. Lietuvoj aš žemės ūkiu neužsiiminėjau, tai net ir nežinau, kas auga, išskyrus morką ir burokėlį :)

Dar yra tokia Yerba Buena - Satureja douglasii, kvepia mėtomis. Arba sukutis Ipomoae, auga nerealiai greitai, žydi labai
gražiai, būna įvairių spalvų, bet nušąla vienas iš pirmųjų. Vokietijoje pavasarį išauga vėl, nežinau, kaip Lietuvoje.
Jis pas man irgi šiaurinėj pusėj ir dar nišoj. Arba raganė (clematis ). Šitos turi būti apačia šešėlyje, o viršus gali
būti ir šviesesnėje vietoje