Tema: Re: nukrite lapai
Autorius: QFX911
Data: 2012-10-24 11:01:38
dirva ir taip rugsti as manau, nes pusyne, tai spygliakrytis pastovus, o ju
jau niekaip nesurinksi.
Samanos vejoj gerai tarpsta. dar bandziau pora metu dolomitmilcius barstyti,
bet
kur tau.. upes nesustabdysi, teko susitaikyti. tai manau ar spygliai ar
lapai, jokio skirtumo.
Miske gyvenant, reikia prie jo ir taikytis.
Lapai ne vaismedziu, pagrinde azuolai ir klevai, tai ligos lyg ir negresia..

qfx911