Tema: Re: naturali augalu uztvara ?
Autorius: QFX911
Data: 2012-01-04 10:15:06
    egles - vienas is variantu...
man jos abejoniu kelia tik del to, kad ten pusynas su auganciu pomiskiu.
Kiek man teko matyti pavieniu jau
ten auganciu eglaiciu, tai jos labai varganai atrodo. Pirmiausia turbut, jog
dirvozemis praktiskai smelis, o kita tai
gal del sviesos trukumo.. Tai ir mastau jei prisodinsiu eglaiciu, ar nores
jos tokiom salygom veseti..
Kaimynas is egliu uztvara turbut atviroje vietoje uzsisodino?

qfx911