Tema: Re: koki medi rinktis
Autorius: QFX911
Data: 2011-10-06 13:05:14
sutinku. norint kazko reto ar idomaus, teks moketi. Ar brangu, velgi ko
norim...
Su googlu padirbejus jaunuciu medeliu galima isigyti po 15-25 lt.,
iki 1- 1.20 m ugtelejusiu nuo 40- 70 lt. As pats asmeniskai pirkau 1,80
dydzio medelius
mokejau po 120 lt.
Tokie 8 medziai auga pas mane jau 5 metai. Nei vienas nenusalo nors
paskutines ziemos
buvo tikrai saltos. Vieta Vilnius. Dirvozemis - praktiskai smelis.
Kita vertus be isskirtines isvaizdos tai ir puiki investicija, kazkuriame
gyvenimo etape sutaupysi
ant Bilobil :D
O tevai ir seneliai jau ir dabar bus dekingi..... :)

qfx911