Tema: Re: Q: To Vezikas LT
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-23 10:43:59
Dar buna toks atvejis kaip uzsikimses tas filtriukas,kuris yra prie pat
autonomkes.Daznai uztenka ji isvalyt ir per nauja paleisti.Tokia xernia
daznai buna,kai ilgai nebuvo naudotasi autonomke ( vasara gi
nesinaudojo).Galu gale isleist saliarke is bakelio ir uzpilt naujos.
Siaip tai kazkuriame tai is telefonu turejau tokio Wolodya uzsiimancio
autonomkem telipona - jis gyvena Lentvarowo.Jis vazineja po Vilniaus
apylinkes nuosavu busiuku-rem.dirbtuvem ir tvarko autonomkes.Viena - pas ji
yra pigiau ,nei pas dilerius,antra - nereikia niekur masinos varyt.Bet tokiu
metu visada jis turi darbu per akis.Bet dar kitas klausimas : kuriame is
nenaudojamu teliponu yra tas jo telifino numeris?!