Tema: Re: KLasimelis apie licenzine zvejyba Neryje
Autorius: Tomas
Data: 2009-10-19 11:01:14
Dekui uz nuoroda, is pradziu taip ir suprates buvau, bet man abejoniu sukele sis punktas:
1. Vandens telkinių, kuriuose organizuojama licencinė šlakių ir lašišų žvejyba, sąrašai ir licencinės žvejybos šiuose vandens telkiniuose sąlygos.

nu ir tada ir galvoju, tai galima ar ne kitas gaudyti :)), gaila, tokia upe, o beveik negalima joje zvejot, nebent moki litus ir ...

--
NNTP.hk - (^(oo)^)
http://www.nntp.hk/web/