Tema: Re: Savaitgalis 10-17/18
Autorius: servisas
Data: 2009-10-19 09:57:20
Sestadieni Nemune zemiau Kauno- 5 kibimai, viena silke 1,25 kg. Dar viena
gerokai patraukiau, atsikabino, ir trys konkretus stuktelejimai.
Salia gaude- vienas tris silkes tokias 500-700 g, kitas dvi, viena apie 500
g, kita gal iki kg. Po to isvariau, speju dar kazka turejo sugaut, nes
pirmasis tas tris sugaude gal per valanda kokia. Vienas diedas kazka gero
buvo pakabines tampe tampe, bet atsikabino.
Siaip kibimas tikrai neblogas, nes likusia puse zvejybos praleidau
legendinej donkiniku vietoje, tiesiam upes ruoze ieskodamas legendiniu
duobiu, kuriu tenai greiciausiai ir nera, nes neaptikau, tik laika sugaisau.