Tema: Re: dar kimba lynai ar jau lydeku eiti
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-08-21 11:02:35
jau pagauna ir normaliai. šių metų orai dėkingi. mano licensija
įsigalioja nuo rugsėjo 15d. aišku galiu gaudyti "lydekas" ir "salačius",
o pagavęs "juos" paleist. bet kol kas laiko stoka juoda. darbas,
xaltūros ir dar visokios nesąmonės. šiaip manau kitą sav. pasirodysiu
prie upės. vieta pagal situaciją, stumdytis ant betono dar anksti.