Tema: Re: kaip savaitgalis ?
Autorius: Ash
Data: 2009-08-11 09:35:39
Mariau, gyreisi kad tu ant ziogo upelius pereini. Tu plude naudoji, ar
visai be nieko pasroviui leidi?

-------

Savaitgalius:

nors planavau i Skirvyte, nusprendziau isbandyti seniai nenaudotas
vietas pries Leites ziotis. Deja... Visos vietos uzimtos, ir nuolat
privaziuojantys tikrina: gal laisva? Zmoniu prie Nemuno labai daug.

Vakarejo, nuspendziau vaziuoti aukstyn, iki zinomu vietu ties
Plaskiais. Vieta susiradau puikia, isikuriau. Esme: stovi auksciau ir
meti toli pasroviui kad neisbaidyti. Gaudai netoli kranto. Tada nakti
atvaziavo diedas, atsistojo ties ta vieta kur as metu ir  nusprende kad
jis ten zvejos... Dar pareiske  kad cia jo vieta... Pagavau tik viena
sapala vis kilogramo, kol diedas  dar miegojo. Po to kabinejosi tik
kuojos, rimtesnes zuvys, aisku, tokioj makalynej nesirode.

Nesinori buti grubiu, bet man kai prie Nemuno zmones jauciasi kaip
bendrabucio kieme, tai labai nepatinka.

Ivetinant, kad naktiniai sliekai nuo karscio nustipo, rytu vejas, ant
dugniniu sedejo patentuotas baidytojas, si ta pagavau. Bet...