Tema: Re: Skirvyte
Autorius: Ash
Data: 2009-08-07 15:24:31
Dabar ten ju vadas pasikeite. Viesvilej is karto 5 atleido, kitur irgi
po keleta. Visuose punktuose (Viesviles, Plaskiu, Pagegiu) popierius
tvarko mergikes, tai uzejus diedai nesikeikia, net  tusini pasiulo.
Sake, laisvalaikiu pasienieciai baigia sutvarkyti jau antras apleistas
kapinaites...

Siemet kiek kartu buvau zemupy- visus kartus miegojau ant kranto. Ramu:
nei motorine valtis Nemune  plaukiojo, nei fura krantu pro sali
vaziavo. Arba kietai miegu, arba laikai keiciasi.