Tema: Re: Ichtiologinis draustinis - ar leidžiama žvejyba ar ne
Autorius: Sergejus
Data: 2009-07-21 15:58:40
na, logika sako, kad draustinis  yra tam, kad ten butu draudziama zvejoti,
medzioti... Aisku, gal kartais ir nupaisomos progos ten prasisukti, bet
siaip jau draustinis yra draustinis. Bent jau man taip atrodo

"Tadas Kvedaras" <t.kvedaras.nospam@nospam.white-hat.no_spam.eu> wrote in
message news:h43jm6$d6b$1@trimpas.omnitel.net...