Tema: Re: Sensas pasarai
Autorius: Vegys
Data: 2009-07-13 11:29:58
Povilai, buvo ir man naktiniai išsibėgioję šaldytuve. Žmona pamatė, barėsi
..... Ale kai išsibėgiojo dzikai ir sulindo po durelių gumom - buvo baisiau.
Atrodo viską išrenki, po pusvalandžio atidarai šaldytuvą - vėl jų pilna. Tik
po to kai supratau kur slepiasi, tai daugiau mažiau aprinkau. Gerai kad tą
dieną žmonos nebuvo :)  Tik po to stebėjosi - kaip čia yr, kad vidury žiemos
musės atgijo :)   Aš tylėjau kaip Marytė Melnininkaitė, neišdaviau :)

VE