Tema: Re: vat zmogui px :-)
Autorius: shlakys
Data: 2009-06-30 11:03:46
kad krize itakoja tai faktas, darbu ner namie gi nesedesi visas dienas, tai
i zvejyba daug dazniau galima ir matyt kad saldytuva tuo paciu papildyt, o
dydis tai jiems nelabai rupi, visiems egzotika "buvau ant upetakiu, cia
kazkas panasaus tipo pagavau nerealia zuvi, net 30 ar daugiau, sako labai
skanus dabar visada varysiu tik ju gaudyt"(citatos pabaiga)

as pats jau beveik 20 su virsum metu gaudau, esu pagaves ir nerealiu yra
teke nudobt ir maziuku nes ne visiems pasiseka, bet galiu pasakyt tik tiek
kad per visa 20 metu esu mates tik viena karta GA prie upelio ir tai nakti
medziotoju-brakonieriu tykant, praktiskai didzioji dalis upeliu zemaitijoje
yra draustiniai kuriu niekas nesaugo realiai.