Tema: Re: savaitvidurys. (joninės)
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-06-26 08:29:24
wow. visi kokie 500g? ir apie 30cm? tokius tik du esu įkirtęs ir
netikslingai, o lydekaujant. įdomu kaip yra su tikslinga didelių ešerių
žūkle spiningu?

jei reikės dalių ritei, sakyk. pas man subyrėjo lankelio mechanizmas.
daugiau viskas tvarkoje. dalių nėra, o jei ieškoti, tai remontas gautusi
brangiau nei ritė.
pasiūlymas nekomercinis.

čia kiek matau SPRO passion 730e?