Tema: Re: Savaitgalis
Autorius: Ramus
Data: 2009-06-23 23:56:42
Nejuokinga. Pats du metus dirbau VŽD inspektoriumi. Lašišų saugot be Aro
nevažiuodavom. Prie Karvio ežero vos suspėjom dingti, kai visas tuteišų
kaimas pakilo su šakėmis ir kirviais savo tinklų ginti. Tais laikas turėjom
VIENĄ NAGANĄ.
Nuo tų laikų brakušos per 17 metų pakilo N laiptelių aukščiau.
Su Skerniškiu, Motiekaičiu dirbau, net negaliu patikėti, kad žmonės tiek
ištveria.