Tema: Re: link
Autorius: Casper
Data: 2009-06-23 11:27:30
Na matai, visdelto paklausei musu visu patarimus ir jamei gera valti ;)
Taigi ir kitiems siulom iskart gera valti pirkti, o ne kitaiska vienkartine
piguva :) Aisku, jei valtis yra reiklinga tik nuplukdyti pasara ar tik pora
kart i metus isplaukti i nediduka ezeriuka, tada tai aisku, kad nereikia
jokiu Brigu. Jami Ufimka (daba kazkuriuose seniuose ar ermitaze akcijos) uz
~450 Lt ir nesuki sau pautu ;)