Tema: Re: Klausimas dl Pagynes tvenkini
Autorius: servisas
Data: 2009-06-17 16:14:22
Na, man tai ziema patikdavo tas tvenkinys, geru eseru pasitaikydavo. Lydekom
kiek zinau neypac garseja, balta zuvis lyg uzsikretus kazkuo.
Vietiniai pasakojo, kad va kaip tik tokiu metu kaip daba gerai patraukdavo
starkiu nuo pacios uztvankos. Tiesa, estetikos ten neypac- kai skraido
10000000000 zuvedru, nieko nuostabaus, kad ju koks 0.01 proc ju padvesia, ir
rezultate pilna pakrante lavonu. O kur dar betonas ir lekiancios pro sali
masinos. Gamta!