Tema: Re: pagalbos
Autorius: Liveris
Data: 2009-05-30 16:26:07
Na teisingai sakai, cia rite karpine-dugnine. 1 naudojamas taip uzmeti
meskere, ta stabdi atleidi, o jo stiprumo atleidima reguliuoji su 2 detale.
Kaip jau ir sake, cia yra kai didele zuvis paima, valas traukiasi lengvai is
rites. Kelis kartus pasukus rankenele jis uzsikerta ir tada stabdis
reguliuojasi kur yra prie bugnelio.