Tema: Re: Reikia nuomonės apie fregat valtis
Autorius: Dar321
Data: 2009-05-27 19:23:12
Būtent, jų didžiausias pliusas - lengva valtis bei lengvai įmontuojamas "knygos" tipo dugnas, o'bet'tačiau, "knygos" tipas man daug labiau patiko dar senesniojo modelio (iš 3 skyrių, o ne 5, kaip dabar). Mano bei kolegos 3-metrinių valčių dugnų sujungimai taipogi atsiklijavo, tai pagal garantiją pridavėm atgalios ir nuvežus gamyklon, perkliejavo.

--

Su pagarba,