Tema: Re: Savaitgalio rezultatai 0515-0517
Autorius: Petka
Data: 2009-05-19 14:15:55
Man irgi atrodo kad cia briedas. Is tu paciu "saltiniu" kur rase apie
Piteryje pasirodziusius piraniju ir unguriu hibridus :D
Na bet nekontroliuojamas bebras yra parazitas (kaip ir zmogus). Neveltui
skotu zvejai uzprotestavo zaliuju meginima "atgaivinti" bebru
populiacija savo upeliuose.
Aplink brolio sodyba prie Antalieptes mariu prisiziureti galima iki
soties ka tos peraugusios ziurkes isdarineja. Graziausia azuolyna baigia
nusiaubti. Azuolu jie needa, bet apgrauzia apacioj zieve ir azuolas
nudziuva. Siaubas kas darosi...
---
Petka