Tema: Re: Žvejyba Švedijoje ant ledo
Autorius: AJbackis
Data: 2018-01-02 12:59:52
Mes pernai 8 žmonės važiavome atrodo į normalią bazę šiaurės Švedijoje
(Malgomaj ežeras).
Bazėje buvo du gidai, sniego motociklai
Realiai turėjome per visus žmones - iskaitant ir gidus - po 1-2 kibimus per
dieną.
Buvo 5 žvejybinės dienos. Du žmonės iš mūsų grupės liko aplamai be kibimo,
dar du
turėjo po kibimą nerealizuotą.
Žuvys kurias pavyko pagauti tikrai stambios, vaivorykštiniai upėtakiai po
1,5 - 2 kg,
palija 4 kg.
Pabodus laukti galima buvo seklumose pabandyti kiršliukų pagaudyt - bet ir
tie sunkiai
kibo.
Va taip va...

"eMJei"  wrote in message news:p28l9e$9ch$1@trimpas.omnitel.net...

mano draugas prisijunge prie tokios pirma karta vaziuojancios chebros ir
visa savaite malesi ezeruose svedijoje. VISA SAVAITE NETUREJO NE KLIOVO.
Va taip vat, be gido, na ura vaziuojant, ....