Tema: Re:
Autorius: tuoj
Data: 2016-09-08 12:25:17
Galiu tik apie Nida dar truputi papasakoti is savo puses:
Kabliukai - bandziau juodus ir geltonus ivairiu dydziu. Man geriau dirbo
juodi. Apie valus jau rasiau, kokius naudojau, o meskere - lengvas pickeris,
kad dugnine gaudant aiskiau kibimai matytusi.
Eseriai - bent Nidoj buvo tik tokie cigaretiniai. Raudziu "ant pazaidimo"
nepavyko rasti.
Griztant namo pravaziavau Juodkrante, paziurejau, kaip ten vietiniai gaudo.
Prie molo, kur laivai svartuojasi, visi gaude paprastom gariuninem
teleskopinem meskerem nuo dugno. Be seryklu, su dviem kabliais, ant slieku gal
4 nr. Maciau, kad vienas zvejys buvo sprindini plaki pagaves. Vienas buvo su
pludine irgi paprasta teleskopine, bet nemaciau, kad kokiu kibimu butu
turejes. I desine nuo to molo ant kazkokio nedidelio kysulio gaude dviese su
dugninem, abu naudojo seryklas, maciau, kad ant vieno kablio sliekas, ant kito
kukuruzas. Turejo du karsius pagave, bet nepaklausiau ant ko paeme.
Daugiau net neturiu kuo pasidalinti :)